Apmokėjimo išsiuntimas el.paštu

Apmokėjimo išsiuntimas el.paštu

 SVARBU: Jūs turite būti integravę internetinius mokėjimus. Jei internetinių mokėjimų dar neturite, susisiekite sandra@sportinn.lt.  Priskyrus abonementą ir pasirinkus apmokėjimo būdą “Neapmokėta” arba “Neaktyvus” galimybė uždėti varnelę “Siųsti sąskaitą apmokėjimui el. paštu“. Jei to nepadarėte priskyrimo metu, galėsite išsiųsti jau priskirtiems abonementams. Reikės paspausti mygtuką, kuris pateiktas žemiau paveikslėlyje. Abonementas apmokėjimui bus išsiųstas kliento kortelėje nurodytu[…]

Neaktyvūs abonementai

Neaktyvūs abonementai

Sportinn klientų valdymo programoje priskiriant klientui abonementą prie “Apmokėta” galite pasirinkti “Neaktyvus”. Pasirinkus šį tipą, abonementas bus “užšaldytas” t.y klientas negalės rezervuoti vietų į užsiėmimą, sistema negalės fiksuoti apsilankymų. Jei norėsite aktyvuoti abonementą pakeiskite apmokėjimo tipą.

Sąskaitų generavimas

Sąskaitų generavimas

Automatinis sąskaitų generavimas Sportinn sistemoje. Sąskaita faktūra generuojama iškart, kai priskiriamas abonementas su apmokėjimo būdu: neapmokėta, grynais, pavedimu, internetu, banko kortele, internetu. Sugeneruotos sąskaitos matosi ir kliento aplinkoje. Susisiekite sandra@sportinn.lt

Sporto klubo taisyklės

Sporto klubo taisyklės

Sporto klubo taisyklės Sportinn sistemoje galite suvesti taisykles, kurios bus pateikiamos: Klientui kuriantis savo paskyrą: Pirmą kartą jungsis prie Kliento aplinkos, jei dar nebuvo sutikęs su taisyklėmis. Suvedus prisijungimo duomenis kliento paprašys sutikti su taisyklėmis. Sutikus su taisyklėmis jis bus nukreiptas į kliento aplinką. Apie sutikimą su taisyklėmis kliento kortelėje ties lauku “Klientas sutiko su[…]

Užsiėmimo atšaukimas 🧘‍♀️

Užsiėmimo atšaukimas 🧘‍♀️

Rezervacijos atšaukimas kliento aplinkoje Funkcionalas. Klientas prisijungęs prie savo aplinkos likus n val. iki užsiėmimo pradžios gali atšaukti rezervaciją. Visoms rezervacijoms galiodavo bendras atšaukimo laikas. Atnaujinimas. Nuo šiol galite užsiėmimams pakeisti rezervacijos atšaukimo laiką. Įeikite į Sąrašai->Užsiėmimų sąrašas, pasirinkite užsiėmimą ir laukelyje nurodykite pasirinkto užsiėmimo atšaukimo laiką. Kliento aplinkoje visiems užsiėmimams galios bendras atšaukimo laikas[…]

Klientų priminimai kalendoriuje

Klientų priminimai kalendoriuje

Nuo šiol Sportinn kliento aplinkoje atsirado galimybė priminimą apie vizitą įsikelti į telefono kalendorių. Klientas prisijungia prie savo aplinkos. Įeina į „Mano registracijos“. Šiame meniu klientas mato visas rezervacijas. Prie rezervacijų, kurios dar neįvyko pateikiama „varpelio“ ikonėlė.   Ją paspaudus klientui suteikiama galimybė apsilankymą įtraukti į savo kalendorių, kuris ir primins apie artėjantį apsilankymą.